…κάθε χώρος, κάθε μέλισσα που βουίζει, κάθε σημείο της γης αποτελεί κάτι ιερό - …Αποτελούμε μέρος της γης και η γη αποτελεί μέρος της δικής μας ύπαρξης. Τα ευωδιαστά λουλούδια είναι αδέλφια μας. Ο τάρανδος, το άλογο, ο μεγάλος αετός, είναι αδελφοί μας. Οι ψηλοί βράχοι, τα αφρισμένα κύματα του ποταμού, ο χυμός των αγριολούλουδων, η θερμότητα του σώματος του αλόγου και των ανθρώπων ανήκουν όλα στην ίδια οικογένεια.
Seattle-αρχηγός των Ινδιάνων φυλής Ντουάμις

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Είμαι 6 μηνών. Μόλις έφτασα στο σφαγείο

Eleni Triantafillidou, Facebook, 12 Μαρτίου στις 11:51 μ.μ. ·
Είμαι 6 μηνών. Μόλις έφτασα στο σφαγείο. Φοβάμαι και τρέμω. Είμαι καλυμμένο με περιττώματα. Θέλω τη μαμά μου να με καθησυχάσει με την ζεστή αγκαλιά της, όμως αυτή είναι πολύ μακριά,κάπου δεμένη ,ακίνητη, βασανισμένη. Το γάλα της προορίζεται για τους ανθρώπους γιατί έτσι το αποφάσισαν αυθαίρετα. Εγώ είμαι άχρηστο στη γαλακτοβιομηχανία,αλλά θα γίνω κρέας για τα ζόμπι του πλανήτη.Δεν πρόλαβα να ζήσω...Σε λίγο θα δω όλους τους συνοδοιπόρους μου σε αυτό το ταξίδι,να σφάζονται κρεμασμένοι ανάποδα .Θα έχουν όλες τις αισθήσεις τους και θα ουρλιάζουν για έλεος...
Σας εμπιστευόμαστε, μας σκοτώνετε.
Σκεφτείτε μας απόψε στα ζεστά κρεβάτια σας.
Τα αθώα θύματα σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: